PracaGrupypl.praca.dyskusjeII filar › Odp: II filar
    From: "Avenger" <s...@N...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: II filar
    Date: Thu, 24 Jul 2003 22:30:10 +0200

    Użytkownik ATZ Rzeszow <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bfovqh$rsj$...@a...news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Mam kilka pytan dot. II filaru.
    [cut]
    > 2. Pyt. 2 wynika z pyt. 1, bo nie wiem jak i czy w ogole sa naliczane
    > odsetki za zwloke. ZUS przekazuje skladki b. nieregularnie i czesto z b.
    > duzym opoznieniem - nie mam jeszcze skladki za maj 2002 - i do tego w
    > ratach - do 4 razy.
    [cut]
    > Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    > Z.

    Wypowiem się na temat drugiego pytania. To czy ZUS przekazuje składki w
    terminie zależy głównie od pracodawcy. Czy składa w terminie dokumenty. Czy
    płaci regularnie. Jeden mały błąd na dokumencie może spowodować
    nieprzekazanie składki do OFE. Co do faktycznych zawinień ZUSu to oczywiście
    odsetki są doliczane do kwoty składki (stopę odsetek można znaleźć na
    www.zus.pl)

    Avenger