PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC - niemieckie prawo jazdy › Odp: GC - niemieckie prawo jazdy
    From: "olo" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: GC - niemieckie prawo jazdy
    Date: Fri, 5 Apr 2002 21:40:28 +0200

    Nie do konca... Jezdzilem autem na polskich numerach ponad rok i nawet okiem
    nie mrugneli jak rejestrowalem. Z prawkiem podobnie. A auto mozna sprzedac
    od
    razu po przerejestrowaniu - tylko w naszym kraju se wymyslili, ze jak sie
    przywiezie
    auto bez cla (np. jako mienie przesiedlencze) to trzeba tym 3 lata
    jezdzic...

    Pozdr,
    Olo

    Użytkownik Chris <c...@g...de> w wiadomooci do grup