PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy CV nalezy dawac wraz ze zdjeciem? › Odp: Czy CV nalezy dawac wraz ze zdjeciem?
    From: "T0SIA" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Czy CV nalezy dawac wraz ze zdjeciem?
    Date: Tue, 19 Mar 2002 11:17:46 +0100

    Użytkownik "Janet" <j...@v...gate.pl> napisał w wiadomości
    > Moim zdaniem to zrobila sie ostatnimi czasy lekka wiocha z tymi zdjeciami.
    > Bo niby po co komu Twoje zdjęcia. CV mowi o Twoim zyciu zawodowym a nie o
    > tym jak wygladasz.

    hmm.. bardzo naiwne podejscie...
    nie oszukujmy sie..
    jesli pracodawca ma do wyboru zaprosic na rozmowe dajmy na to 10 osob z
    setki.. bedzie sie kierowac, czy chcesz tego czy nie wygladem..czy gosc
    wzbudza zaufanie, czy pasuje prezencja.. Brutalne ..ale taka jest
    prawda.zwlaszcza jesli kwalifikacje kandydatow sa podobne..(zakladam, ze
    doswiadczenie zawodowe odpowiada wymaganiom)

    nie na darmo mowi sie, ze atrakcyjni ludzie maja wieksze szanse..
    oczywiscie nie mam tu na mysli tlenionych blondynek i zarabiastych
    brunecikow narcyzikow..
    :-)
    jesli dobrze Ci z oczu patrzy na focie Twoje szanse rosna , czemu tego nie
    wykorzystac..?

    >Czesto ludzie sla zdjecia na pol strony albo jakies
    > ksera.

    stad moja uwaga o estetyce,
    mysle ze kazdy powaznie myslacy o pracy nie walnie autoportretu formatu A4
    albo nie przesle fotki z imprezy u cioci Hani :-) bo nie w tym rzecz

    > Jezeli sie myle to proponuje jeszcze dllaczyc zdjecia rodzicow ,
    rodzenstwa
    > oraz najblizszej rodziny ( tak do pra-pra dziadkow ) bo moze sie okazac ze
    > to ma duze znaczenie ( a nie doswiadczenie ).

    akceptacja wlasnego wizerunku to atut....
    jesli nie jest sie zakompleksialym osobnikiem,
    a poza tym masz do zaoferowania wiedze, doswiadczenie, jestes pewna
    siebie...
    - wszystko to zebrane do kupy zwieksza tylko Twoje szanse..

    > ps.: lepiej pracowac i zdobywac doswiadczenie niz sie fotografowac ( no
    > chyba ze startujesz na modela albo modelke ).

    popadasz w skrajnosci..
    nikt to nie wspominal o sesjach fotograficznych..
    --
    Pozdrawiam - T0SIA

    Mądrzejszy mężczyzna ustąpi.
    Mądrzejsza kobieta zachowuje się tak,