PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzęść wynagrodzenia z umowy o dzieło › Odp: Część wynagrodzenia z umowy o dzieło - dlugie
    From: "dorota" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Część wynagrodzenia z umowy o dzieło - dlugie
    Date: Fri, 4 Apr 2003 18:31:49 +0200

    Bardzo dziękuję za wszystkie nadesłane opinie. Dla uściślenia - pracodawca
    wyraźnie proponuje umowę o dzieło, a nie zlecenia.
    Dotychczasowa umowa o pracę na czas nieokreslony zostanie zastąpiona umową
    przedłużaną co na 3 m-ce (ok. 50% dotychczasowej pensji) + umowa o dzieło
    (50%).

    Dorota

    Użytkownik Kris <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6jaqd$8q4$...@n...onet.pl...

> [...]

    > inaczej może się zdarzyć że dostaniesz wypowiedzenie z umowy o pracę,
    > zostanie Ci tylko umowa zlecenie, dowalą ci kary
    > (przy n miesięcznym wypowiedzeniu dostaniesz przez n miesięcy
    > kwota - maxymalna kara - ZUS (gdyż nie masz już umowy o pracę).
    > Oczywiście zależy na czym Ci zależy (brzydko napisane:) ) - tzn
    > jeżeli nie masz szans na pracę gdzie indziej to oczywiście
    > jak najdłuższy okres wypowiedzenia
    >
    > 3. Jeżeli natomiast pracodawca baz zmiany umowy chce tak zrobić to "tylko"
    > tracisz
    > ZUS (chyba że netto dostaniesz mniej). Ponadto masz na niego haka że
    Ci