PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzek in blanco › Odp: Czek in blanco
    From: "konto" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Czek in blanco
    Date: Wed, 2 Mar 2005 17:53:56 +0100

    > Firma spozywcza (jeszcze nie wiem jaka) zaoferowała posade PH.Ale stawia
    > okreslone warunki podpisania umowy.
    > 1.Podpisanie czeku "in blanco" kwotę pobranych od Firmy narzędzi pracy.
    > 2.Znalezienie osoby o zarobkach min. tysiaca złotych miesięcznie skłonnej
    do
    > poręczenia finansowego.
    > Jako nażędzia pracy otrzymujemy: samochód,telefon ,palmtop i drukarke.
    >
    > Moje obawy: dlaczego firma prowadzi rekrutacje przez internet(posrednikiem
    > jest IMPULS, Doradztwo Personalne)
    > po jaki grzyb jest im potrzebny czek in blanco.Czyzby nie mieli
> [...]
    Firma inwestuje ,a inwestycja wiąże się z ryzykiem. Lecz ta forma jest nie
    do przyjęcia

    Aby czek i poręcznej , hm czy oni szukają partnera/przedstawiciela czy
    murzyna/złodzieja ?
    Jesli nie chodzisz głodny lub masz coś innego na oku to daj sobie spokój.
    Nawet jeśli firma jest OK to z kimś kto nią zarządza jest NOT OK
    I pewnie na własnej działalności ?

    rafal