PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Odp: Ciekawa sytuacja...
    From: "Michal Sz." <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Ciekawa sytuacja...
    Date: Tue, 11 Mar 2003 16:31:37 +0100

    Użytkownik Kasia Mikołajczyk <k...@b...ceti.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4kolc$dop$...@d...ceti.com.pl...

    > Zaraz, zaraz... Placili ubezpieczenia, ale czy wszystkie? Te, ktore placi
    > pracownik tez? Ale potwierdzen, ze dostales pensje nie maja? Tak sie
    > domyslam, no bo skad?
    > Czy to chodzi o zeszly rok? A czy PIT-11 do rozliczenia rocznego tez juz
    Ci
    > dali? Podatek tez odprowadzali do urz. skarb. od kwietnia do konca roku?

    Tak. Placili od stycznia co bylem zatrudniony do konca roku (a faktycznie
    pracowalem do kwietnia).
    Wszystkie, te co pracownik tez.
    Dostalem PIT-11 nawet szybciej niz inni pracownicy tej firmy, firma jest
    dosc renomowana i znana... ;)

    > Nie mialam. Nie rozumiem, jak to mozliwe, ze firma nie zauwazyla, ze placi
    > za duzo tzw. ogolnie zus-u i to przez tak dlugi okres czasu. No chyba, ze
    ma
    > baaaaardzo duzo pracownikow.
    > A przedkladales w urzedzie pracy stare (to pierwsze) swiadectwo pracy?
    > Zostawiales gdzies jego ksero, np. u kolejnego pracodawcy...?

    Tak, w urzedzie pracy przedlkladalem swoje poprzednie swiadectwo pracy od
    nich i innych pracodawcow, dlatego byli tacy w szoku, nie zarejestrowali
    mnie i kazali przyniesc formularze Rmua od tego pracodawcy...! A i
    zostawialem xero swiadectwa u innego pracodawcy...
    Dziwna sytuacja, dodam jeszcze ze z urzedem skarbowym sie dopiero
    rozliczam...zanioslem pit i zobacze co z tego wyniknie...

    Pozdrawiam.