PracaGrupypl.praca.dyskusjeBoze, wlasnie zostalam bezrobotna :( › Odp: Boze, wlasnie zostalam bezrobotna :(
  • Data: 2004-05-13 18:32:32
    Temat: Odp: Boze, wlasnie zostalam bezrobotna :(
    Od: "Gaja" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik asmodeush <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c801cq$pko$...@n...onet.pl...

    > Też bym tak chciał. Ostatnio odnoszę wrażenie że dużo trudniej się
    > zwolnić niż znaleźć pracę. Patrząc na posty szukających pracy
    > podejrzewam że robię ogromny błąd, ale chyba mimo wszystko pójdę w Twoje
    > ślady, tyle że dobrowolnie, jak tylko zwalczę sprzeciw pracodawcy.
    >
    > --
    > Krzysztof

    Odwazna decyzja :) Szczegolnie teraz, kiedy wszystko w naszym uroczym kraju
    wydaje sie stac na glowie, a w zwiazku z tym i perspektywa naszej
    przyszlosci nie napawa optymizmem. U mnie emocje zwiazane z pelnieniem nowej
    roli spolecznej juz troche opadly i doszlam do wniosku, ze miesiac lub dwa
    "wakacji" nie zaszkodzi, zwlaszcza, ze sesja tuz tuz.... A dopiero potem
    szukanie pracy.
    Tobie rowniez zycze owocnych poszukiwan :)

    Pozdrawiam
    D.