PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiznesPlan ! - pomocy › Odp: BiznesPlan ! - pomocy
    From: "Sting" <s...@l...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: BiznesPlan ! - pomocy
    Date: Tue, 8 Oct 2002 15:32:58 +0200

    > to IMHO zbyt malo jak na profesjonalny bb, procz planu gospodarczego
    > trzeba jeszcze dolozyc analize finansowo-ekonomiczna i wierz mi nie
    > zajmie Ci to 5 stron A4 ( chyba ze Twoja dg polega na "nic nierobieniu"
    > :)
    > BTW: jakie punkty w nim uwzgledniles ? moze o czyms zapomniales...
    > Pozdrawiam,
    > Cass

    No więc moje 5stron zajmuje takie działy jak:
    1. Opis przedsięwzięcia
    2. Szczegółowe warunki uruchomienia działalności handlowej.
    2.1. Rejestracja działalności
    2.2. Lokal
    2.3. Przystosowanie lokalu i jego wyposażenie
    2.4. Zabezpieczenie lokalu przed kradzieżą.
    2.5. Zakup produktów
    3. Szczegółowe warunki prowadzenia działalności handlowej
    3.1. Zatrudnienie
    3.2. Prowadzenie spraw biurowo-rozliczeniowych
    3.3. Zakup towarów i transport
    3.4. Sprzedaż towarów
    3.5. Dzienny rozkład zajęć będzie wyglądał następująco :
    3.6. Tygodniowy rozkład zajęć będzie wyglądał następująco :
    3.7. Prace remontowo-adaptacyjne wynikłe w trakcie działalności :
    4. Rozliczenie finansowe działalności handlowej.
    4.1. Założenia wstępne i koszty (z dokładnością do 1 zł.)
    4.2. Miesięczny zarobek
    4.3. Uzasadnienia i wnioski
    4.4. Nakłady na uruchomienie działalności wyglądają następująco
    5. Harmonogram czasowy uruchomienia działalności handlowej.
    6. Wnioski końcowe

    Sam się dziwię ale zajuło mi to tylko 5stron, i nie wiem co jeszcze mam
    pisać. Jak mowiłem pierwszy raz piszę biznes plan, firmy jeszcze nie
    posiadam i dopiero piszę aby uzyskać przyszły kredyt! Ma to być działalność
    gastronomiczna. A może są jakieś fajne strony ze wzorami BP ???