PracaGrupypl.praca.dyskusjedo kiedy mam status bezrobotnego? › Odp: Bezrobocie (muszę to napisać)
    From: "Tomek" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Bezrobocie (muszę to napisać)
    Date: Wed, 26 Feb 2003 14:52:58 +0100
    Sender: n...@p...onet.pl@dial-1798.elblag.dialog.net.pl

    > Hej.
    > Więc po znalezieniu jakiejkolwiek pracy, musisz ten fakt zgłosić do
    > urzędu. Czyli musisz jechać, lub przedzwonić i powiedzieć, że od dnia
    > takiego i takiego nie jesteś bezrobotną. Oczywiście, po zkaończeniu
    > pracy, musisz jechać, zarejestrować się jako bezrobotna... I na nowo
    > wyopełnoić stosik formularzyków w róznych dziwnych kolorkach, odebrać
    > xero praw i obowiązków bezrobotnego, a na koniec otrzymasz listownie
    > beznadziejnie durne pismo z urzędu, że jaśnie wielmożny urzędnik
> [...]
    jako procownik UP musze stanac w obronie tych biurokrtow - sprawa jest tak
    ze my wykonujemy tylko zadania ktore opisane sa w/w ustawie a zaden
    biurokrata nie bedzie nadstawial glowy za to ze ty nie potrafisz wypisac
    kilu drukow. kazdy chce pracowac a zeby pracowac musi swoj prace wykonywac
    poprawnie. ewentualne proplemy proponowalbym zglosic do mpips lub
    bezposrednio do ministra Hausnera (czy jak on sie tam pisze). wiem jak to
    jest byc bezrobkiem bo sam nie tak dawno bylem i niewiedzialem jak to dziala
    ale teraz juz znam sprawe od podstaw i wcale sie niedziwie urzednikom ze
    robia to co robia. a na marginesie to kwestia drukow zalezy od konkretnego
    urzedu bo niektore daj do podpisania w formie karty rejestracyjnej wydruk z
    kompa i juz nie trzeba wypelkniac zadnych drukow.
    pozdrowki
    tomek (NASH) ten sam co wyzej