PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdejscie z pracy - jak najkorzystniej? › Odejscie z pracy - jak najkorzystniej?
    From: "Radek" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odejscie z pracy - jak najkorzystniej?
    Date: Wed, 13 Sep 2006 14:03:44 +0200

    Witam!
    W najblizszym czasie firma, w ktorej pracuje zmienia siedzibie.
    Poniewaz nowa lokalizacja jest dla mnie (i wielu innych pracownikow)
    zupelnie nie do przyjecia (nie mam ochoty na ponad 2 godzinne dojazdy do
    pracy i codzienne wycieczki do lasu po przeciwnej stronie miasta) uznalem,
    ze czas rozstac sie z firma i poszukac czegos innego.

    Zanim jednak to zrobie, mam pytanie:
    Jak najkorzystniej rozwiazac w takim przypadku umowe z pracodawca?
    (umowa na czas nieokreslony, przepracowane 2 lata, z biezacego roku odebrane
    10 z 21 przyslugujacych mi dni urlopu).

    Czy zmiane lokalizacji/miejsca pracy mozna zakwalifikowac do "winy"
    pracodawcy?
    A moze lepsze bedzie porozumienie stron?
    Podpowiedzcie cos prosze - zalezy mi na tym, aby kolejny pracodawca nie
    patrzyl na mnie krzywym okiem, kiedy spojrzy w papiery...
    Pozdrawiam wszystkich i z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi!