PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd kiedy DG jest DG? › Od kiedy DG jest DG?
    From: Michał Muras <N...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Od kiedy DG jest DG?
    Date: Sat, 23 Nov 2002 23:52:23 +0100

    zastanawiam się nad taką sprawą:
    zgłaszam np dzisiaj działalność gospodarczą, we wniosku podaję datę rozpoczęcia
    działalności np 01 marca 2003.
    Czy od razu (po tych kilku tygodniach na rejestrację) mogę jako _firma_
    przygotowywać sobie pole pod przyszłą działalność (przedstawiać biznesplany,
    załatwiać kredyty, negocjować dzierżawę lokalu i może już zacząć go
    przystosowywać itd.), tak żeby w dniu rozpoczęcia DG móc zacząć już właściwą
    działalność?

    Innymi słowy, czy mogę od razu podejmować zobowiązania i podpisywać umowy, które
    wejdą w życie po oficjalnym rozpoczęciu DG?. Albo czy mogę chociaż w tym
    okresie ubiegać się o kredyt na rozpoczęcie działalności?

    PS sygnaturka nieprzypadkowa ;-)
    --
    ByE
    Michal Muras

    Michal Muras; mailto: muras(at)wcmp.pl (zamien "(at)" na "@"
    'Zeby nam sie tak chcialo robic, jak nam sie nie chce...'