PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: socjalisci atakuja

  • 1. Data: 2005-10-18 14:09:15
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.syug23aafrn0ri@donkichot...

    > połowa komunikatorów internetowych.

    To podaj komus nie zorientowanemu zupelnie w komunikatorach jakas nazwe z
    tej odpowiedniej polowy. :)

    I.

  • 2. Data: 2005-10-18 14:16:30
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 18-10-2005 o 16:09:15 Immona <c...@n...googlemailu> napisał:

    > To podaj komus nie zorientowanemu zupelnie w komunikatorach jakas nazwe z
    > tej odpowiedniej polowy. :)

    w tzw. miedzyczasie, zastanawiając się nad wyborem najwłaściwszego,
    znalazłem lukę we własnej odpowiedzi - nie wiem, w jakiej formie ta
    prezentacja...

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie.
    http://tolep.blogspot.com

  • 3. Data: 2005-10-18 14:21:08
    Temat: [OT]Re: socjalisci atakuja
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    napisał w wiadomości news:op.syuhxswufrn0ri@donkichot...

    > w tzw. miedzyczasie, zastanawiając się nad wyborem najwłaściwszego,
    > znalazłem lukę we własnej odpowiedzi - nie wiem, w jakiej formie ta
    > prezentacja...

    Minimum: plansze graficzne w jpg czy gif, ulozone w ciag, najlepiej
    zmieniane jednym przycisnieciem klawisza/myszy, jak w ppt; super, gdyby byla
    dla wszystkich widoczna poruszana mysza ikonka wskaznika.

    I.

  • 4. Data: 2005-10-18 14:36:15
    Temat: Re: [OT]Re: socjalisci atakuja
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 18-10-2005 o 16:21:08 Immona <c...@n...googlemailu> napisał:

    > Minimum: plansze graficzne w jpg czy gif, ulozone w ciag, najlepiej
    > zmieniane jednym przycisnieciem klawisza/myszy, jak w ppt; super, gdyby
    > byla dla wszystkich widoczna poruszana mysza ikonka wskaznika.

    Oprogramowanie: dowolne dostepne na rynku, czy musi być legalne? :)
    Łącze w kierunku od Ciebie: światłowód czy modem? ;)

  • 5. Data: 2005-10-18 14:49:33
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    napisał w wiadomości news:op.syuiupcvfrn0ri@donkichot...

    > Oprogramowanie: dowolne dostepne na rynku, czy musi być legalne? :)
    > Łącze w kierunku od Ciebie: światłowód czy modem? ;)

    Szukam legalnego. Dlatego pytam :)
    Lacze to Neostrada.

    I.

  • 6. Data: 2005-10-18 15:10:18
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 18-10-2005 o 16:49:33 Immona <c...@n...googlemailu> napisał:

    > Szukam legalnego. Dlatego pytam :)
    > Lacze to Neostrada.

    Neostrada. To wiele mówi. :> 64kb/s upload czy może 256kb/s? Przy
    64kb/s... blado to widzę - ilu słuchaczy jednocześnie?

    Audio: jetAudio (a dokładniej jetCast) po Twojej stronie - i uruchamiasz
    radio internetowe. W tym programie -prościzna.
    Po stronie odbiorcy - Winamp (nie jestem w tej chwili całkowicie pewien,
    czy Windows Media Player potrafi ten rodzaj strumienia obsłuzyć, mógłbym
    sprawdzić).

    Grafika: strona WWW typu "galeria obrazków" z cyferkami pod spodem,
    oznaczającymi kolejne slajdy [*], na serwerze "third party" - nie widze
    możliwości, byś mogła puszczać te obrazki od siebie, bo jesli np. pięciu
    na raz zacznie je ładować jednocześnie, to głos stanie. Na tej samej
    stronie (np. w ramce obok) okienko czata, wzięte na przykład z
    www.polchat.pl. Transmisja wideo (wspomniany ruch kursora) - moim zdaniem
    nie do zrobienia przy tym łączu.

    [*]mówisz PT Słuchaczom "a teraz prosze przejść do slajdu numer 8 (kliknąć
    8)"

  • 7. Data: 2005-10-18 15:14:38
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    napisał w wiadomości news:op.syukfgq7frn0ri@donkichot...

    > Neostrada. To wiele mówi. :> 64kb/s upload czy może 256kb/s? Przy
    > 64kb/s... blado to widzę - ilu słuchaczy jednocześnie?

    96. kilka (blizej 10) osob.

    > Audio: [cut]
    >
    > Grafika: [cut]

    Dzieki za porade - jesli nie znajde czegos bardziej porecznego (czytaj:
    zintegrowanego w jednym programie), to zrobie to wlasnie w ten sposob.

    I.

  • 8. Data: 2005-10-18 15:56:56
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Immona na pl.praca.dyskusje:

    > To podaj komus nie zorientowanemu zupelnie w komunikatorach jakas nazwe z
    > tej odpowiedniej polowy. :)

    MSN Messanger. (przynajmiej to w podobnym zastosowaniu wykorzystałem).

    --
    Ziemek

  • 9. Data: 2005-10-19 21:01:15
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Immona" napisał w wiadomości

    > Dzieki za porade - jesli nie znajde czegos bardziej porecznego
    > (czytaj: zintegrowanego w jednym programie), to zrobie to wlasnie
    > w ten sposob.

    W PowerPoincie - jest coś takiego, jak transmisja online.
    Umożliwia wysyłanie przygotowanej prezentacji, video z podłączonej
    kamery lub aparatu cyfrowego z funkcją kamery, audio z mikrofonu itd.

    Więcej z pomocy:

    "Zastosowanie emisji
    Prezentacja, razem z danymi audio i wideo, może być emitowana
    w sieci Web. Emisja jest szczególnie użyteczna w przypadku dużego
    audytorium i konieczności przesyłania prezentacji do odbiorców zdalnych.
    [...]
    Prezentacja jest zapisywana w formacie HTML, w związku z czym jej
    potencjalni odbiorcy muszą dysponować jedynie przeglądarką.
    Emisja może zostać zapisana na serwerze sieci Web, dzięki czemu
    można ją będzie w dowolnej chwili odtworzyć ponownie; jest to użyteczne
    w przypadku odbiorców, którzy opuścili daną emisję."

    Jeśli ilość użytkowników nie przekracza 15 osób, to mogłabyś to wyko-
    rzystać (o ile masz dostęp do legala Office - ja piszę o wersji 2000,
    ale w nowszych mogą być poprawione jakieś ewentualne błędy, udoskona-
    lone jakieś funkcje itp.). Przy większym audytorium też jest możliwe, ale
    potrzebne byłoby dodatkowe oprogramowanie na serwer.

    Oprócz przygotowanej prezentacji będziesz potrzebowała mikrofonu,
    ewentualnie kamery internetowej lub aparatu cyfrowego z taką funkcją,
    miejsca na jakimś serwerze dostępnego z sieci, np. jeżeli serwer
    ze stroną www jest w Twojej firmie, to trzeba poprosić administratora,
    aby udostępnił Ci jakiś katalog.
    Niezbędny też będzie szybki komputer (procek, ram).
    To Twoje łącze 96 kbps - wydaje się trochę za wolne, ale można byłoby
    na czas prezentacji skorzystać z jakiegoś szybszego łącza i dostępu
    do serwera (np. w jakiejś znajomej firmie).

    Opcje w PP są naprawdę interesujące, ale nie wiem, czy Cię trochę
    nie przerażą, bo nie brakuje przystępnych dla zwykłego śmiertelnika
    wskazówek (przynajmniej w Office 2000).
    Aha, w tej wersji Office'a PP odwołuje się do Outlook 2000, aby
    powiadomić e-mailem uczestników o planowanej prezentacji.
    Możesz ustawić czas prezentacji, jakieś przypomnienie.

    Oczekujący na prezentację, będą widzieć stronę, gdzie będzie podany
    czas do jej rozpoczęcia (odliczanie), imię i nazwisko prelengenta,
    adres e-mail, na który można się z nim kontaktować.
    Mało tego, uczestnicy mogą wysyłać do Ciebie maile w trakcie prezentacji,
    ale może je odbierać, np. Twój asystent.
    Jeśli masz Office'a i PowerPoint, to sprawdź w jego pomocy
    hasło: "transmisja online". Natomiast sama funkcja znajduje się w menu
    "Pokaz"-->Online - tam są ustawienia.

    Niestety, mnie nie udało się do końca obejrzeć jak to działa, bo mam
    trochę rozjechanego Office'a i chyba trochę za wolnego kompa (szefc
    bez butów chodzi ;))) ).

    --
    Koziorozec

  • 10. Data: 2005-10-19 21:18:31
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 19-10-2005 o 23:01:15 Koziorozec <b...@n...pl> napisał:

> [...]
    > w sieci Web. Emisja jest szczególnie użyteczna w przypadku dużego
    > audytorium i konieczności przesyłania prezentacji do odbiorców zdalnych.

    Jeszcze więcej:
    http://office.microsoft.com/pl-pl/assistance/CH06350
    1791045.aspx

    Dodatek do PowerPointa:
    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?Fami
    lyId=B3F6B934-602D-4A96-9AE9-6583E0EBDA9E&displaylan
    g=pl

    (co nie zmienia faktu, że raczej widziałbym to w LANie, nie na uploadzie
    Neostrady...)