PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT] Podawanie danych firmy w ogłoszeniach. › [OT] Podawanie danych firmy w ogłoszeniach.
    From: "Blady" <maja(no spam)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: [OT] Podawanie danych firmy w ogłoszeniach.
    Date: Fri, 12 May 2006 13:47:36 +0200

    Ostatnio coraz czesciej czytam jak potencjalni pracownicy narzekaja na brak
    dokladnych danych o oglaszajacej sie firmie:
    Ja wlasnie zakonczylem u siebie rekryutacje i chetnie podziele sie
    spostrzezeniami.

    Na pewno nalezy podac nazwe firmy, branze, stanowisko i wymagania, bo
    inaczej trudno sobie wyobrazic rozsadnych kandydatow aplikujacych.

    Jesli chodzi o dane adresowe, to uwazam, ze niekoniecznie, w zaleznosci od
    branzy i wielkosci firmy.
    U mnie np. na ogloszenie odpowiedzialo mail`em 430 osob i gdyby chociaz
    niewielka czesc z nich chciala przyniesc aplikacje osobiscie to
    zablokowaliby mi prace sekreteriatu na kilka dni, a najprawdopodobniej
    wprowadzili zamieszanie w calej firmie.
    Z tego samego powodu nie podaje juz w ogloszeniach nr telefonu, bo z
    doswiadczenia wiem, ze dzwoni nonstop, a ludzie ktorzy dzwonia nie potrafia
    nawet sie przedstawic ani nie wiedza o co zapytac.

    Jesli chodzi o podawanie mail`a z bezplatnego serwisu to generalnie tego nie
    pochwalam, bo po rekrutacji przychodzi zawsze strasznie duzo spamu i co
    rekrutacja trzeba zamykac adres typu p...@f...com.pl

    Inaczej sie ma oczywiscie sytuacja jezeli sie szuka rzadkich specjalistow.

    Ale dopoki odpowiedzi przychodza masowo, a firma nie ma kilkunastoosobowego
    dzialu HR mysle, ze takie zachowanie jest rozsadne, a tak naprawde oszczedza
    nawet czas kandydatow, ktorzy odpadna po wstepnej selekcji CV.

    Inna sprawa jest kultura pracodawcy.
    Ja zawsze staram sie odpowiedziec na mail`a z aplikacja i podziekowac za
    zgloszenie swojej kandydatury..