PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Koszty utrzymania w Hiszpanii

  • 1. Data: 2002-10-09 12:13:47
    Temat: [OT] Koszty utrzymania w Hiszpanii
    Od: "klubow" <k...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos z grupowiczow orientuje jakie sa koszty utrzymania w Hiszpanii
    -mieszkanie
    -jedzenie
    -transport
    -rozrywki

    Zeby nie bylo calkowicie OT - dostalem propozycje pracy i chcialbym sie co
    nieco dowiedziec

  • 2. Data: 2002-10-14 11:58:28
    Temat: Re: [OT] Koszty utrzymania w Hiszpanii
    Od: "Marcin Lugowski" <d...@f...onet.pl>

    Witam!
    Byłem tam w wakacje ... i to na stopa hehe...
    miszkanie: to są rózne ceny...
    jedzenie: bardzo tanie, tak jak w polsce! Tylko niektóre produkty sa
    drogie.. typu ser żółty, chleb, za to tani jest alkohol szczególnie wina.
    rozrywki: zależy gdzie chcesz iść, czyli jak wszędzie... (do niektórych
    knajp to nawet Polaków nie wpuszczaja) hehe, to też się zdziwisz...
    to tyle
    pozdriawiam
    marcin

    http://www.gazeta.pl/usenet/