PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERUJĘ POMOC - CV, list motywacyjny › OFERUJĘ POMOC - CV, list motywacyjny
    From: Arek <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: OFERUJĘ POMOC - CV, list motywacyjny
    Date: Sun, 04 Jul 2004 23:14:53 +0200

    Witam !

    Pomogę Państwu w zorganizowaniu, napisaniu, bądź poprawie CV, listu
    motywacyjnego czy podania o pracę. Podpowiem również jak przygotować
    się do rozmowy kwalifikacyjnej, jakich pytań się spodziewać, jak
    wybrnąć z trudnego pytania - jednym słowem - jak wypaść pomyślnie.
    Czego oczekuje od nas pracodawca na takiej rozmowie?, na co zwraca się
    szczególną uwagę przy analizowaniu CV czy też listu motywacyjnego.
    Obecnie jestem kierownikiem w jednym ze szczecińskich sklepów,
    lecz pracowałem dla wielu pracodawców w całej Polsce. Osobiście
    zatrudniłem kilkaset osób, przeprowadziłem ogromną ilość rozmów
    kwalifikacyjnych, przeglądnąłem dziesiątki dokumentów, dlatego dzięki
    mojemu doświadczeniu w tym kierunku mogę Państwu skutecznie pomóc.
    W dobie dzisiejszego bezrobocia i trudności w znalezieniu
    pracy na pewno moja pomoc może się Państwu przydać, często z powodu
    małego błędu można stracić szanse przyjęcia! W zamian za pomoc
    pobieram naprawdę niskie, w sumie symboliczne opłaty w zależności od
    zakresu pomocy i poświęconego Państwu czasu. Opłaty te ustalane są
    indywidualnie dla każdego przypadku. Preferuje wpłatę przelewem
    na konto. Istnieje również możliwość spotkania się na czacie w
    dogodnej dla Państwa porze i omówienia szczegółów czy też w celu
    udzielenia wskazówek i pomocy. Proszę o kontakt na poniższy email.

    Pozdrawiam gorąco

    a...@p...onet.pl

    Arkadiusz Błoszyk