PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFE Pocztytlion

  • 1. Data: 2004-09-17 09:37:47
    Temat: OFE Pocztytlion
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    Witam.

    ZUS przydzielil mi (niestety za pozno sie tym zajolem ) OFE pocztylion i
    zastanawiam sie czy zostawac tu czy zmienic na inny. Powiedzcie mi co trzeba
    zrobic aby zmienic OFE i jaki najlepiej wybrac a moze zostac tu gdzie
    jestem. Do tej pory mnie to nie interesowalo ale moze czas najwyzszy?

    SLaw

  • 2. Data: 2004-09-17 12:45:41
    Temat: Re: OFE Pocztytlion - ING NN
    Od: " Mario" <m...@g...pl>

    Powiem tak, jezeli to zostało wylosowane przez ZUS, czyli w trakcie pierszych
    7 dni pracy sam nie wybrałeś. To teraz są dwa rozwiązania:
    I - możesz przenieść się do innego funduszu, bo to ty o tym decydujesz , ale
    musisz zaplacić oplate za przeniesienie około 240 zł. cena ta jest opisana w
    Ustawie o ubezpieczeniach OFE
    II - inne rozwiązanie, czekasz dwa lata i zmieniasz fundusz bez żadnych
    opłat. Tylko wybierz rozsądnie, patrz na wyniki i stabilność firmy, nie tylko
    w kraju ale i na świecie.

    Pozdrawiam
    m...@p...onet.pl
    PS. ja pracuję w firmie ING Nationeale-Nedrlanden i zajmuje się OFE, więc
    mogę pomoc.