PracaGrupypl.praca.dyskusje › Norma miesieczna godzin

  • 1. Data: 2004-03-29 10:19:29
    Temat: Norma miesieczna godzin
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Mam pytanie w imieniu kolegi
    Czy norma miesieczna godzin w przypadku pracy w postaci dozoru
    obiektu jest stala czy zalezna od liczby dni w miesiacu?
    Bez wliczenia godzin nadliczbowych co miesiac czlowiekowi
    wychodzi inna pensja jako podstawa a pracuje po dwanascie godzin
    co drugi dzien.
    Prosze o pomoc lub podanie informacji gdzie mozna sobie poczytac
    na ten temat.
    VomitroN

  • 2. Data: 2004-03-29 18:36:53
    Temat: Re: Norma miesieczna godzin
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > co drugi dzien.
    > Prosze o pomoc lub podanie informacji gdzie mozna sobie poczytac

    Zapoznaj się z działem szóstym kp. - czas pracy. Musi to być kp ze stanem
    prawnym na dzień 01.01.2004 r.Pozdrawiam.