PracaGrupypl.praca.dyskusje › badania zdolność do pracy a termin podpisania umowy

  • 1. Data: 2004-03-29 10:06:34
    Temat: badania zdolność do pracy a termin podpisania umowy
    Od: "krogulec" <k...@p...fm>

    Witam,
    Wiem ze bdania dotyczace zdolnosci do podjecia pracy powinny byc zrobione
    przed popdpisaniem umowy o prace, ale jakie moga byc konsekwencje jesli
    bylyby zrobione w terminie pozniejszym np tygodniowym po podpisaniu umowy.
    Czy to moze miec jakies nieprzyjemne konsekwencje w terminie pozniejszym dla
    mnie jako pracownika? Czy lepiej poczekac i podpisac umowe pozniej?
    Pozdrawiam
    Krogulec

  • 2. Data: 2004-03-29 10:33:57
    Od: "PiotrP" <p...@a...com.pl>

> [...]
    > Czy to moze miec jakies nieprzyjemne konsekwencje w terminie pozniejszym

    Tobie nic nie grozi
    to pracodawca nie ma prawa dopuścić Cię do pracy bez przedłożenia tego
    zaświadczenia

    pozdr.
    PiotrP

  • 3. Data: 2004-03-29 12:14:09
    Od: "krogulec" <k...@p...fm>

    a w razie np jakiegos wypadku przy pracy, nawet juz po podbiciu przez
    lekarza zdolności do pracy nie bedzie miec to konsekwencji na np wyplate
    odzskodowania czy cos takiego?

    Pozdrawiam
    Krogulec

  • 4. Data: 2004-03-29 12:25:05
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "krogulec" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > a w razie np jakiegos wypadku przy pracy, nawet juz po podbiciu przez
    > lekarza zdolności do pracy nie bedzie miec to konsekwencji na np
    wyplate
    > odzskodowania czy cos takiego?

    Podpisuj umowę jak najszybciej, jeżeli pracodawca tylko chce, bo za
    chwilę może się rozmyślić i będziesz musiał szukać innej pracy. Ponadto
    stracisz możliwość zarabiania przez nastepne kilka dni.
    Pracownik nie ponosi żadnych konsekwencji z tytułu wykonania badań
    lekarskich po podjęciu umowy o pracę.
    To pracodawca winien najpierw skierować Cię na badania lekarskie i
    dopiero po dostarczeniu zaświadczenia lekarskiego o zdolności do pracy
    zatrudnić Cię.
    W razie kontroli PIP tylko pracodawca może mieć nieprzyjemności
    (mandat).

    Pozdrawiam

    wa

  • 5. Data: 2004-03-29 21:48:52
    Od: "Ania" <b...@p...onet.pl>

    Konsekwencje dopuszczenia do pracy bez aktualnego zaświadczenia lekarskiego
    stweirdzającego zdolnośc do pracy na konkretnym stanowisku, dotyczą tylko
    pracodawcy- możę dostać grzywnę od inspektora pracy do 1000 zł.!!!!!!!!!