PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile może zarobić informatyk w dużej firmie produkcyjnej ?

  • 1. Data: 2003-03-19 17:48:07
    Temat: Ile może zarobić informatyk w dużej firmie produkcyjnej ?
    Od: "JF" <j...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów!

    Czy ktoś może wie jakiej stawki może sie spodziewać informatyk z dużym
    doświadzczeniem
    w dużej firmie produkcyjnej (zagranicznej). Chodzi o samodzielnego
    specjalistę/managera.
    Musi się znać praktycznie na wszystkim, administracja, systemy prod., sieć,
    określanie potrzeb,
    internet, kontakty z dostawcami sprzętu i oprogramowania, czasem pisanie
    aplikacji...

  • 2. Data: 2003-03-19 19:24:36
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > określanie potrzeb,
    > internet, kontakty z dostawcami sprzętu i oprogramowania, czasem pisanie

    Chyba raczej help-deska pana Kazia od wszystkiego a nie managera sadzac
    po opisie...
    Choc jak zwal tak zwal. Jak firma dobra, to zaplaci duzo - ze 3000 USD,
    jak slaba albo chorobliwie oszczedna, to malo - z tylez, tylko PLN.
    Jak dziadowska to jeszcze mniej.
    Jak ma oddzialy / kilka siedzib to moze i samochod sluzbowy dorzuci?

    tak sobie gdybam. Specjlanie wtykam kij w mrowisko tymi $3tys, bo wiele osob
    czytajacyh ta grupe nie wierzy w takie pensje, ale znam kogos, kto calkiem
    niedawno zatrudnil sie wlasnie w takiej roli w odziale zachodniej firmy
    i wlasnie tyle dostal (+samochod, ale naprawde duzo jezdzi).

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-03-19 20:08:00
    Od: "JF" <j...@p...onet.pl>

    > Chyba raczej help-deska pana Kazia od wszystkiego a nie managera sadzac
    > po opisie...

    No niezupełnie chodzi o pana Kazia...
    Człowiek ten ma brać udział w projektach informatycznych -
    fabryka dopiero się rozwija... poza tym sprawa integracji
    istniejących systemów, tworzenie baz danych, intranetu itp...

  • 4. Data: 2003-03-20 10:39:22
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    JF <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > określanie potrzeb,
    > internet, kontakty z dostawcami sprzętu i oprogramowania, czasem pisanie

    Jeśli to jest duża zagraniczna, to najprawdopodobniej twoje stanowisko jakoś
    się nazywa i zapewne warunki, jakie firma może ci zaoferować są ustalone.
    Możliwośc negocjacji mogą się odbywać w ramacj jakiś widełek.

    Radzę ci zajrzeć na stronę:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/praca_030219/pr
    aca_a_1.html#1

    Przejrzyj też w archiwum "Moja Kariera", bo był tam także numer z tabelami
    wynagrodzeń w firmach z kapitałem krajowych.

  • 5. Data: 2003-03-20 17:22:07
    Od: "Jakub Borkowski" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > niedawno zatrudnil sie wlasnie w takiej roli w odziale zachodniej firmy
    > i wlasnie tyle dostal (+samochod, ale naprawde duzo jezdzi).

    jestem studentem na 4tym roku, zaczalem prace w tym miesiacu w firmie
    miedzynar. ( branza: telef. komorkowa) placa 1,8 k euro.
    pzdr

  • 6. Data: 2003-03-20 20:25:08
    Od: "joik" <j...@h...pl>

    > jestem studentem na 4tym roku, zaczalem prace w tym miesiacu w firmie
    > miedzynar. ( branza: telef. komorkowa) placa 1,8 k euro.
    > pzdr

    Szczesciarz :) powodzenia!

    Pozdrowienia :)

    joik

  • 7. Data: 2003-03-21 10:58:37
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Czy oni sami wpadli na taki pułap, czy też jest to wynik twojej sugestii?
    KaeL

  • 8. Data: 2003-03-21 15:52:39
    Od: "Jakub Borkowski" <k...@p...onet.pl>

    > Czy oni sami wpadli na taki pułap, czy też jest to wynik twojej sugestii?

    sami :)

  • 9. Data: 2003-03-23 12:30:53
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Nie mów!
    Nie spytali się najpierw ile chciałbyś zarabiać, albo ile zarabiałeś w
    poprzedniej firmie?
    --
    KaeL
    Wytnij tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z adresu