PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieuczciwy prezes - POMOCY! › Nieuczciwy prezes - POMOCY!
  • Data: 2002-10-09 12:22:07
    Temat: Nieuczciwy prezes - POMOCY!
    Od: "Michał Przestrzelski" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Grupowicze

    Zwraca się z prośbą o pomocą z takim problemem. Pracowałem 3 miesiące w
    firmie rozliczaniem mieszkańców osiedli z czynszów.
    Praca była na umowę o dzieło za admistrowanie sieci komputerowej
    faktycznie jednak zajmowałem się rozliczaniem wspólnoty mieszkaniowej .
    Obecnej po zakończeniu pracy w tej firmie prezes nie chce mi wypłacić ani
    gorsza za ostanie 20 dni września. Mało tego prezes firmy twierdzi, że praca
    nie została wykonana i zrobiłem błędy w księgowaniach na kilka tysięcy
    złotych.
    Wiem, że są to tylko jego wymysły aby mnie przestraszyć tym bardziej, ze nie
    podpisywałem żadnego oświadczenia o odpowiedzialności finansowej . Dodam
    jeszcze, ze mój podpis widnieje na dokumentach które dostawali lokatorzy.
    Co robić? Jak przekonać owego prezesa aby zapłacił mi to co się należy.

    PS.
    Obchodząc z firmy wprowadziłem znajomą aby nie zostawić firmy na
    lodzie.

    Pozdrawiam i z góry dziękuje.

    Michał