PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na etacie, ale czesc zarobkow na fakture?

  • 1. Data: 2007-10-31 10:50:26
    Temat: Na etacie, ale czesc zarobkow na fakture?
    Od: "crazy" <b...@o...pl>

    Witam

    Pytanie teoretyczne

    Pracuje na etacie, otrzymuje normalna pensje. Ide po podwyzke - szef mowi:
    nie ma szans, poniewaz bylbym za drogi. Ja na to, ze na to co dostane
    dodatkowo moge wystawic fakture VAT (mam DG) w odpowiedniej wysokosci
    (odliczam VAT oraz podatek, zeby miec to co chcialem).

    Czy to jest formalnie mozliwe? Mam pensje za prace na etat, a na czesc
    rzeczy, ktore wykonuje wystawiam fakture VAT? Teoretycznie nie widze
    preszkod, ale moze cos jest takiego w prawie, ktore zabrania takich
    kombinacji?

    Shmuck

  • 2. Data: 2007-10-31 18:59:31
    Temat: Re: Na etacie, ale czesc zarobkow na fakture?
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl>

> [...]
    > rzeczy, ktore wykonuje wystawiam fakture VAT? Teoretycznie nie widze
    > preszkod, ale moze cos jest takiego w prawie, ktore zabrania takich

    czy mozna to interpretowac jako po prostu przyzwolenie na prowadzenie
    prywatnej dzialalnosci przy uzyciu wyposazenia i pomieszczen firmy?

  • 3. Data: 2007-11-02 06:53:11
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    Użytkownik "crazy" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rzeczy, ktore wykonuje wystawiam fakture VAT? Teoretycznie nie widze
    > preszkod, ale moze cos jest takiego w prawie, ktore zabrania takich

    samozatrudnienie w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
    i konsekwencje z tego wynikające.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2007-11-02 08:32:29
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 31 Oct 2007 11:50:26 +0100, crazy wrote:

> [...]
    > rzeczy, ktore wykonuje wystawiam fakture VAT? Teoretycznie nie widze
    > preszkod, ale moze cos jest takiego w prawie, ktore zabrania takich

    trzeba przepuścić to przez firme trzecią a najlepiej przez dwie :)

    --
    futszaK
    0601061867

  • 5. Data: 2007-11-02 19:55:47
    Od: shmuck <s...@o...pl>

    > trzeba przepuścić to przez firme trzecią a najlepiej przez dwie :)

    Pytanie było jednak teoretyczne - i chcąc nie chcąc musiałem przejść do
    firmy dającej mi 25% więcej.

    Takie czasy - a chciałem pracować dla nich, a oni nie dali mi nawet
    szansy na dyskusję...

    schmuck