PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na co może liczyć student informatyki 2-gi rok?

  • 11. Data: 2005-04-14 18:07:41
    Temat: Re: Na co może liczyć student informatyki 2-gi rok?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 03:26:06 +0200, qfelek <q...@u...ii.ap.krakow.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >ulatwiac ludzia zycie, interesuje mnie wdrazanie roznych nowych
    >projektow do firm, przykladowo bazy danych, ale interesuje sie tymi
    >firmami ktore boja/nie chca isc do poteznych firm obawiajac sie kosztow.
    >przykladem moge podawac wirtualne dziekanaty, uwazam ze biorac sie za
    >takie "pierdolki" wychodze lepiej na tym bo poznaje coraz wiecej osob
    >ktore mi pomagja pozniej, osobna sprawa jest taka ze studiuje
    >zarzadzanie i nie mam problemow z marketnigiem itp. uwazam ze konczac
    >studia z infy duzo ludzi zdolnych ma problem z praca bo nie umieja sie

    To co w końcu studiujesz, bo nie rozumiem? Klient też by pewnie nie zrozumiał
    takiego słowotoku.

  • 12. Data: 2005-04-15 02:07:41
    Od: qfelek <q...@u...ii.ap.krakow.pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > To co w końcu studiujesz, bo nie rozumiem? Klient też by pewnie nie zrozumiał
    > takiego słowotoku.

    sorrka byla godzina 2;) a teraz jest praktycznie 4 wiec tez bedzie
    skomplikowane;)
    studiuje zarzadzanie w przemysle na aghu oraz info na ap, w sumie to
    polecam mieszanke, bo to zarzadzanie co mam to studia inzynieryjne, a i
    duzo jest prawa, rachunkowosci, a przede wszystkim projektow. na ap
    informatyka jest na poziomie ciezkim do okreslenia, bo nalezy zaznaczyc
    ze jest to uczelnia pedagogiczna i wymagaja przede wszystkim zrozumienia
    podstaw, aby moc pozniej to przekazac. oczywiscie wiedza ktora mozna
    zdobywac na ap znacznie sie rozni (studiowalem pol roku na uj - info,
    tam wlasnie wszystko toczylo sie wokol programowania) jest wiele "nie
    potrzebnych przedmiotow" (pakiet offica np. ktory niby kazdy z nas
    powinien znac, a tak nie jest:P, szczegolnie mowie o excelu).
    informatyka jest zbyt rozlegla dziedzina nauki zeby moc gdzies studiowac
    informatyke. bedac studentem dopiero teraz przegladam plan studiow i
    musze stwierdzic, ze ciezko znalesc cos innego poza programowaniem,
    ktorego na infie jest zawsze najwiecej. studia wygladaja tak; 1 rok:
    fizyka, matma w szelakim wydaniu -> cel uwalic kogos i wybrac
    najlepszych... szkoda troszke tych praktyk stosowac bo znam duzo osob
    ktore nie moga sobie poradzic z logika, algebra a programowanie im idzie
    bardzo dobrze.
    studiowanie na mniej znanych uczelniach (ap) nie jest zle, mozna duzo
    latwiej uczestniczyc w roznych projktach, a i czesto na uczelni
    praktycznie sie czegos nauczyc (wolontariaty w sekcjach
    informatycznych), przykladowo jak studiowalem na uj to malo kto mial
    pojecie o hardware, pojecie o akcesoriach sieciowych, natomiast
    potrafili pisac programiki jakis funkcji matematycznych...
    i na koniec pytanie: jak wy sobie wyobrazaliscie prace informatyka, a
    jak wyglada;)

    pozdrawiam @ll za wysluchanie kazania ;)
    qfelek