PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy serwis pracy

  • 1. Data: 2005-04-10 06:17:22
    Temat: Nowy serwis pracy
    Od: "Kutył" <s...@p...org>

    Zapraszam do odwiedzenia nowopowstałego serwisu z ofertami pracy:
    www.pracuj.org
    Podobne serwisy zainteresowane współpracą prosimy o kontakt:
    s...@p...org

    Zapraszam

  • 2. Data: 2005-04-10 09:07:59
    Temat: Re: Nowy serwis pracy
    Od: "Pawel from O." <r...@n...o2.pl>

    W artykule <d3agml$a23$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    niezbyt dawno, a tak naprawdę przed chwilą, przeczytałem:

> [...]
    > www.pracuj.org
    > Podobne serwisy zainteresowane współpracą prosimy o kontakt:

    Przed chwilą zajrzałem... Po chamsku wyskakuje jakieś okno z innym
    serwisem i rozwala się na całą przeglądarkę. A że nie lubię chamstwa,
    więcej do Was nie zajrzę...

    Pozdrawiam ! Paweł

    P.S. To nic osobistego, chamski jest tylko ten popup :-)
    --
    \ ******************* \ "Ekspert to człowiek, \ ********************* \
    \ Linux registered \ który przestał my- \ To miejsce czeka na \

  • 3. Data: 2005-04-10 11:54:44
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com>

    Użytkownik "Kutył" <s...@p...org> napisał w wiadomości

    Webmaster - niech poprawi style - koszmar.

    fajna oferta - http://www.pracuj.org/index.php?cms=cv&strona=1&t=wi
    ecej&id=2

    Informatyk z doświadczeniem - Przebieg kariery: nie pracowałem

  • 4. Data: 2005-04-10 18:55:10
    Od: "Kutył" <s...@p...org>

    Użytkownik "Pawel from O." <r...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > więcej do Was nie zajrzę...
    >

    > Pozdrawiam ! Paweł
    >
    > P.S. To nic osobistego, chamski jest tylko ten popup :-)

    Ja tam nie widze żadnego popupa ;)

  • 5. Data: 2005-04-11 06:31:20
    Od: "Pawel from O." <r...@n...o2.pl>

    W artykule <d3bt3h$gnl$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    niezbyt dawno, a tak naprawdę przed chwilą, przeczytałem:

    > Ja tam nie widze żadnego popupa ;)

    A mi się wywala jakaś eteria.net ... Pewnie to Wasz ISP...

    Pozdrawiam ! Paweł

  • 6. Data: 2005-04-11 08:30:10
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Pawel from O. [Mon, 11 Apr 2005 08:31:20 +0200]:

    > A mi się wywala jakaś eteria.net ... Pewnie to Wasz ISP...

    "Program Firefox nie pozwolil tej witrynie na otwieranie
    wyskakujacych okienek".

    Kira