PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa co może liczyć student informatyki 2-gi rok? › Na co może liczyć student informatyki 2-gi rok?
    From: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Na co może liczyć student informatyki 2-gi rok?
    Date: Sun, 10 Apr 2005 11:59:02 +0200

    Witam!
    Studiuję na 2-gim roku informatyki. Nauka idzie mi bardzo dobrze, niestety
    mam dzięki temu mało czasu, szukałbym więc raczej czegoś na wakacje,
    ewentualnie jakieś projekty dorywczo.
    Na jaką pracę i jakie wynagrodzenie mógłbym liczyć (wakacje)? Ile płaci się
    za przeciętny projekt (jakiego typu są to najczęściej zlecenia)? Nie znam na
    razie PHP, ale jak będę miał czas wolny (wakacje) sądzę że to kwestia góra
    tygodnia, żeby go opanować (dotyczy to chyba każdego języka programowania,
    jak zna się C++ i Javę :)

    Z góry dzięki za informację, zwłaszcza od osób które były w podobnej
    sytuacji

    --
    Pozdrawiam!
    Łukasz