PracaGrupypl.praca.dyskusje › Maszynopisanie

  • 1. Data: 2002-07-16 16:01:41
    Temat: Maszynopisanie
    Od: "Eleni" <m...@a...net>

    Witajcie,

    Mieszkam w Warszawie i właśnie jestem na etapie poszukiwania pracy jako
    asystentka. Jednak w większości ofert wymagane jest biegłe
    maszynopisanie, potwierdzone odbytymi kursami. Choc pisze szybko i
    "jednym" okiem, to chcialabym zapisac sie na jakis kurs. I tu jest
    problem. Bo albo kursy zaczynaja sie dopiero we wrzesniu, albo ich nie
    ma albo kosztuja potworne pieniadze.

    Zna ktos moze jakies miejsce, gdzie moge zrobic taki kurs. Zalezy mi
    jednak na czyms dobrym, a najlepiej sprawdzonym, no i oczywiscie w
    Warszawie :)

    Z gory dziekuję
    Pozdrawiam
    Madzia

  • 2. Data: 2002-07-17 10:51:13
    Temat: Re: Maszynopisanie
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Eleni" <m...@a...net>
    > Zna ktos moze jakies miejsce, gdzie moge zrobic taki kurs. Zalezy mi
    > jednak na czyms dobrym, a najlepiej sprawdzonym, no i oczywiscie w
    > Warszawie :)

    A moze sobie kup jakis program do nauki maszynopisania? "Mistrz klawiatury"
    czy cos takiego?
    Zycze wytrwalosci :)
    Iwonka

  • 3. Data: 2002-07-17 14:17:26