PracaGrupypl.praca.dyskusje › Artur Dyksinski vel(?) Polatschek

  • 1. Data: 2002-07-16 16:08:28
    Temat: Artur Dyksinski vel(?) Polatschek
    Od: "Pawelek" <p...@g...net>

    Witam

    Zastanawiam sie, czy to nie ta sama osoba. W przeciagu dwoch tygodni na
    grupie
    pokazuje sie osoba, ktorej obce jest poszanowanie drugiego czlowieka w
    kontekscie
    bezrobocia.

    Na potwierdzenie mojej tezy przytocze dwa zdania:

    > Czy Polacy to taki wredny naród, ze sie lubia obijac, bez wzgledu na
    > recesje?
    To p. Dyksinski

    >Osobiscie uwazam, ze Polacy sa tak leniwi, niewydajni, mentalnie
    zniszczeni,
    >ze w dzisiejszych czasach tak duzego bezrobocia i tak trudno znalezc
    dobrego
    >pracownika
    To Polatschek

    Poddaje do przemyslenia
    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 2. Data: 2002-07-16 16:37:20
    Temat: Re: Artur Dyksinski vel(?) Polatschek
    Od: "Polatschek" <p...@i...pl>

    Niestety, musze Cie zawiesc. To nie ta sama osoba

    Ty chyba jestes taka osoba, o ktorej mowa w zamieszczonych postach i
    niestety nie zaglebiasz sie w tresc postow, lecz skupiasz sie na calkiem
    innych rzeczach.
    Sprawa wcale nie dotyczy ponizania drugiego czlowieka.
    Mysle, ze nikt tu nikogo nie chce obrazac, a jedynie zwrocic uwage na
    problem kwalifikacji, umiejetnosci i jakosci polskich pracownikow. Postaraj
    sie zaglebic w tresc.

  • 3. Data: 2002-07-16 21:52:37
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    > To p. Dyksinski

    > zniszczeni,

    Zauwaz ze pisali takze o sobie (nio chyba zebym sie mylil- ale po polskiemu
    pisza bezblednie)

    pozdr
    w_n

  • 4. Data: 2002-07-17 19:57:09
    Od: "Jarek Krochmalski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Pawelek" <p...@g...net> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Zastanawiam sie, czy to nie ta sama osoba. W przeciagu dwoch tygodni na
    > grupie

    nie no cos Ty - jeden z Krakowa drugi z Ciechanowa
    jotka

  • 5. Data: 2002-07-22 14:01:59
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

    Ja znam Artura osobiście.
    KaeL

  • 6. Data: 2002-07-22 19:35:19
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc.
    Krzysiu sza...
    :)

    Z calkowicie przyjacielskimi pozdrowieniami.
    Artur
    Pozdrawiam
    Artur

    Czytelniku spróbuj sie czasem