PracaGrupypl.praca.dyskusjeMam propozycję pracy, zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z nią › Mam propozycję pracy, zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z nią
  • Data: 2004-03-03 17:07:35
    Temat: Mam propozycję pracy, zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z nią
    Od: "Kaczor" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Państwo!!

    Oferujemy pracę biurową - dorywczo

    Jeżeli chcesz dorobić do pensji, a przy tym poświęcić około 30 minut
    dziennie, skontaktuj się z nami: p...@w...pl . Nie obiecujemy nie
    wiadomo jakich pieniędzy, wszystko będzie zależeć od państwa podszeb i
    zaangażowania, ale można zarobić dużo!
    Nie jest to żadna praca chałupnicza ani akwizycja. Wystarczy posiadać stały
    dostęp do komputera i internetu. Proponujemy uczciwe rozwiazania fair-play!

    Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Niczym Państwo nie ryzykujecie,
    a my wyślemy wam informacje o naszej propozycji