PracaGrupypl.praca.dyskusje › Londyn - praca na 6 dni/zakwaterowanie

  • 1. Data: 2004-09-07 11:57:56
    Temat: Londyn - praca na 6 dni/zakwaterowanie
    Od: "Meflajte" <v...@p...onet.pl>

    Czy w Londynie mozna znalezc jakas prace dorywcza na 6 dni? Moze ktos ma jakies
    dokladne namiary gdzie by mozna w Londynie popracowac kilka dni?
    Znacie tam jakies miejsce gdzie mozna tanio cos wynajac? Nie potrzebuje nawet
    lozka bo mam spiwor wiec moze byc ekstremalnie, ale chodzi tylko o to zeby bylo
    tanio :) W lonynie bede musial spedzic kilka dni w oczekiwaniu na bilet i
    raczej bede mogl sie zatrzymac u znajomych, ale nie mam pewnosci dlatego tak
    juz przezornie pytam na wypadek gdybym musial cos jednak wynajac.

  • 2. Data: 2004-09-07 21:57:58
    Temat: Re: Londyn - praca na 6 dni/zakwaterowanie
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    a gdzie lecisz dalej?

  • 3. Data: 2004-09-08 15:05:46
    Od: "Meflajte" <v...@p...onet.pl>

    > a gdzie lecisz dalej?

    Nie lece, ale raczej jade bo to autokarem :) I wracam po prostu do Polski z
    Irlandii.