PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie,a potem nagła "choroba".

  • 1. Data: 2004-09-07 09:25:46
    Temat: Wypowiedzenie,a potem nagła "choroba".
    Od: "kyfy" <k...@i...pl>

    Witam,

    Chcę złożyć wypowiedzenie w tym miesiącu, więc pracować muszę do końca
    października. Cholernie mi to nie pasuje,więc chciałbym się "rozchorować" na
    2 ostatnie tygodnie października i iść do pracy do nowego pracodawcy. Czy
    stary pracodawca może coś nabruździć w papierach??

  • 2. Data: 2004-09-07 09:34:18
    Temat: Re: Wypowiedzenie,a potem nagła "choroba".
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 7 Sep 2004 11:25:46 +0200, kyfy <k...@i...pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > Chc? z?o?y? wypowiedzenie w tym miesi?cu, wi?c pracowa? musz? do ko?ca
    > pa?dziernika. Cholernie mi to nie pasuje,wi?c chcia?bym si?
    > "rozchorowa?" na
    > 2 ostatnie tygodnie pa?dziernika i i?? do pracy do nowego pracodawcy. Czy
    > stary pracodawca mo?e co? nabru?dzi? w papierach??

    A nie lepiej sprobowac odejsc za porozumieniem i skrocic sokres pracy na
    wypowiedzeniu?
    Ja tez bym sie wkurzyl i staral "bruzdzic" jakbym musial komus zaplacic za
    dwa tygodnie lewego zwolnienia. Naslalbym naprzyklad kontrole z ZUS czy
    faktycznie jest chory.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-09-07 09:41:22
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    "kyfy" <k...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > 2 ostatnie tygodnie października i iść do pracy do nowego pracodawcy. Czy
    > stary pracodawca może coś nabruździć w papierach??

    Przeciez to oszustwo, gdybym byl twoim pracodawca nabruzdilbym tak mocno jak
    to tylko mozliwe.

  • 4. Data: 2004-09-07 09:54:59
    Od: "kyfy" <k...@i...pl>

    Gdyby było możliwe odejście za porozumieniem ,bardzo chętnie bym z niego
    skorzystał......

  • 5. Data: 2004-09-07 09:57:17
    Od: Sabat <samuelsabat@poczta[kropkadodaj]onet.pl>

    SJ napisał(a):

    > Przeciez to oszustwo, gdybym byl twoim pracodawca nabruzdilbym tak mocno jak
    > to tylko mozliwe.

    Znam kilku pracodawców co podobnie, lub gorzej postępują z pracownikami,
    Więc kij ma dwa końce :(

    --
    // Sabat | GG:87338 | ICQ:81749963 | www.sabat.prv.pl \\
    \\ Asus P4XP-X Cel 2...@...6 512DDR 9000Pro LiteOn 24102B //

  • 6. Data: 2004-09-07 10:03:16
    Od: "SMi" <s...@w...op.pl>

    Użytkownik "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > "kyfy" <k...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

    Shrejben dorobkiewiczen - polnisz niemcen - PLONK!

  • 7. Data: 2004-09-07 10:15:57
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 7 Sep 2004 11:54:59 +0200, kyfy <k...@i...pl> napisał:

    > Gdyby było możliwe odejście za porozumieniem ,bardzo chętnie bym z niego
    > skorzystał......

    Rozumiem, ze masz trudnosci z normalnym odejsciem, ale twoj post byl typu
    "Janek pobil moja zone, czy uwazacie, ze sluszne bedzie jesli zgwalce jego
    corke, jak to zrobic zebym nie mial konsekwencji".

    Z drog "uczciwych" pozostaje dogadac sie z kolejnym pracodawca, zeby
    jednak zaczekal, jesli faktycznie nie mam mozliwosci skrocic okresu
    wypowiedzenia (caly urlop wykorzystales?), oraz jest ewentualnosc, ze
    jesli pracodawca nei wyplaci wynagrodzenia w terminie, mozna z dania na
    dzien odejsc w trybie natychmiastowym z winy pracodawcy - wtedy jest to
    legalna "dyscyplinarka dla pracodawcy", ktora mozesz zlozyc nawet, gdy
    jestes juz na zwyklym wypowiedzeniu i zastapic nia tamte.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 8. Data: 2004-09-07 10:26:03
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    > Znam kilku pracodawców co podobnie, lub gorzej postępują z pracownikami,
    > Więc kij ma dwa końce :(

    Tak , zgadzam sie, niektorzy sobie na to zasluguja, ale mam wrazenie ze lewe
    zwolnienia lekarskie to spolecznie akceptowana praktyka.

  • 9. Data: 2004-09-07 10:34:55
    Od: Sabat <samuelsabat@poczta[kropkadodaj]onet.pl>

    SJ napisał(a):

    > Tak , zgadzam sie, niektorzy sobie na to zasluguja, ale mam wrazenie ze lewe
    > zwolnienia lekarskie to spolecznie akceptowana praktyka.

    Tak jak wczesni emeryci i ręciści :(

  • 10. Data: 2004-09-07 13:31:20
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > Tak jak wczesni emeryci i ręciści :(

    Czy ręcista, to człowiek żyjący z pracy rąk?
    T.