PracaGrupypl.praca.oferowana › [Łódź] Project Manager

  • 1. Data: 2011-08-29 07:14:49
    Temat: [Łódź] Project Manager
    Od: zielony guziczek <z...@g...com>

    Zadania:

    * Nadzór nad prawidłową realizacją przydzielonych/pozyskanych
    projektów
    * Współpraca w ramach zespołu projektowego
    * Obsługa zagranicznych klientów, budowanie długoterminowej współpracy
    * Pozyskiwanie nowych zleceń oraz nowych klientów
    * Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych w języku
    angielskim

    Oczekiwania:

    * bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca co
    najmniej swobodny kontakt pisemny z zagranicznymi kontrahentami
    * co najmniej dobra znajomość zagadnień związanych z tworzeniem
    aplikacji webowych
    * zaangażowanie w pracę i chęć podnoszenia swoich kwalifikacji

    Mile widziane:
    * znajomość języków skryptowych oraz/lub podstaw SQL
    * wykształcenie informatyczne
    *doświadczenie w kierowaniu zespołem, kierowaniu projektem
    * znajomość bieżących trendów w projektowaniu aplikacji www
    * znajomość popularnych aplikacji webowych open source
    * zmysł estetyczny

    Oferujemy:
    * kontakt z nowymi rozwiązaniami webowymi przy realizacji
    różnorodnych projektów
    * współpracę z klientami z Europy Zachodniej i USA
    * pracę z zespołem zdolnych, kreatywnych programistów
    * bardzo terminowe wypłaty wynagrodzenia
    * elastyczne godziny pracy
    * możliwość rozwoju w kierunku zarządzania projektami IT

    Zainteresowane osoby proszę o przesłanie aplikacji poprzez formularz
    na stronie firmowej:

    http://www.polcode.com/pl/about/kariera/aplikacja/?J
    obId=38