PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny - ? › List motywacyjny - ?
  • Data: 2002-09-29 16:39:03
    Temat: List motywacyjny - ?
    Od: "sOap" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Gdzie w sieci znajde wzor listu motywacyjnego wktory msuze zlozyc bedac
    zainbteresowany pewnym stanowiskiem.
    Chodzi mi glownie o uklad pisania jak i sama tresc - co ma w nim byc
    zawarte?

    Jesli zaden serwis czegos takeigo nie udostepnia to moze jakas dobra
    duszyczka przesle mi w.w wzor na priVa?

    Dziekuje z gory!

    --
    POzDrOw|eN|@ !!! // Sp3c|aL tHx. !!!