PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za plakatowanie i ulotki ?

  • 1. Data: 2005-08-12 21:17:09
    Temat: Ile za plakatowanie i ulotki ?
    Od: "Natalia" <b...@o...pl>

    Jaka jest wg Was uczciwa płaca za rozlepianie plakatów (5000 szt) i
    rozdawanie ulotek (20 tys. sztuk) ? Praca miałaby trwać dwa miesiące, w
    każdy dzień roboczy. ]
    Jakie stawki są przyjęte na Śląsku (Katowice) ?

    Natalia

  • 2. Data: 2005-08-12 21:19:52
    Temat: Re: Ile za plakatowanie i ulotki ?
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 12 sie 2005 w liście [news:ddj3jj$aru$1@news.onet.pl] Natalia
    [b...@o...pl] napisał(a):

    > Jaka jest wg Was uczciwa płaca za rozlepianie plakatów (5000 szt)

    Jak złapią osobę plakatującą w nielegalnym miejscu (czyli praktycznie
    wszędzie), to pewnie niezły mandacik będzie...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 3. Data: 2005-08-14 01:53:36
    Od: "TS" <s...@b...ie>

    > Jak złapią osobę plakatującą w nielegalnym miejscu (czyli praktycznie
    > wszędzie), to pewnie niezły mandacik będzie...
    pierdu, pierdu :-) (ze sie tak ladnie przywitam na grupie).
    kilka lat temu robilem takie akcje na studiach i mozna spokojnie wieszac
    plakaty np. na uczelnianych tablicach ogloszen. czasem pilnuja, zeby nie
    przywieszac 20 na raz, ale zazwyczaj mozna ile sie chce.
    z mojego doswiadczenia - plakatowanie dla firmy z warszawy = 50zl dziennie
    (niewazne ile godzin, wazne ile punktow trzeba bylo obskoczyc. a punktow
    bylo ze 20 na trasie gdansk+sopot+gdynia). identyczne akcje dla firm z
    gdanska ok 30-40zl za dzien (ale akcje byly ok 7 dni, a nie 2 miesiace).
    dziewczyny na ulotkach mialy ok 5-6zl za godzine, no chyba, ze znalazly sie
    takie, ze wolaly pracowac za 7zl, ktore odliczalo im sie od ceny wycieczki,
    ktora musialy w tym biurze podrozy wykupic.

    pzdr,
    saper

  • 4. Data: 2005-08-15 08:10:21
    Od: "Staff" <o...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > każdy dzień roboczy. ]
    > Jakie stawki są przyjęte na Śląsku (Katowice) ?

    Stawki we Wrocławiu : kasuje się od plakatu:

    Duże > B2 - 50-60gr za sztukę
    Małe < B2 - 25-35gr za sztukę
    Nietypowe (cieńki długi itp - niewygodne w klejeniu) - 50 gr za sztukę

    Ulotki od godziny płacone (5zł) lub za teren (2,5K drzwi - 50zł)

    Ceny płacone przy robocie 4,5K plakatów i 10K ulotek.

    pzdr.
    Staff