PracaGrupypl.praca.dyskusje › likwidacja firmy a zasiłek dla bezrob.

  • 1. Data: 2003-04-01 21:36:00
    Temat: likwidacja firmy a zasiłek dla bezrob.
    Od: "magda" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich i proszę bardziej zorientowanych o info: moja firma jest w
    stanie likwidacji, tak więc mimo iż jestem w 4 miesiącu ciąży niebawem
    zostanę zwolniona. Wiem, że ZUS będzie mi płacił do końca urlopu
    macierzyńskiego, potem niestety pozostanę bez etatu i bez urlopu
    wychowawczego. Czy przysługiwać mi będzie zasiłek dla bezrobotnych? Jeśli
    tak to czy od razu, czy po jakimś okresie czasu? Dziękuję za odpowiedzi.
    Magda.

  • 2. Data: 2003-04-05 15:21:55
    Temat: Re: likwidacja firmy a zasiłek dla bezrob.
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Magda.
    >
    > Urlop macierzyński liczy się do stażu ,nie wiem ile pracowałaś ,ale z
    zasiłkiem macierzyńskim jak wyjdzie ci 365 dni należy ci się zasiłek dla
    bezrobotnych na 100%