PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kursy photoshop'a

  • 1. Data: 2007-04-23 17:37:17
    Temat: Kursy photoshop'a
    Od: "visa294" <visa294(spamek)@wp.pl>

    Witam
    Znacie moze jakies dobre firmy szkoleniowe (interesuje mnie photoshop) ??

  • 2. Data: 2007-04-24 05:52:17
    Temat: Re: Kursy photoshop'a
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu visa294 porozsypywal nastepujace haczki:
    > Znacie moze jakies dobre firmy szkoleniowe (interesuje mnie photoshop) ??
    www.google.pl (haslo: tutorial photoshop)
    Nie ta grupa, popytaj lepiej na grupie regionalnej (raczej nie bedzie Ci
    sie chcialo jezdzic z jednego konca kraju na drugi)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-04-24 06:11:23
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    visa294 napisał(a):
    > Witam
    > Znacie moze jakies dobre firmy szkoleniowe (interesuje mnie photoshop) ??

    Na to pytanie z pewnością wyczerpująco odpowiedzą Ci na grupie
    pl.com.grafika i pl.com.dtp, tylko podać należy miasto jakie Cię interesuje.