PracaGrupypl.praca.dyskusjeKurs zakładania lukratywnego biznesu przez internet ! › Kurs zakładania lukratywnego biznesu przez internet !
    From: Robert Krzywkowski <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kurs zakładania lukratywnego biznesu przez internet !
    Date: Mon, 15 Feb 2010 02:21:45 -0800 (PST)

    Jeśli chciałbyś się dokształcić w dziedzinie biznesu internetowego i
    przy okazji trochę na tym zarobić to napisz do mnie na maila
    r...@o...pl w tytule wpisując PROSZĘ O MEILA ZWROTNEGO

    w mailu zwrotnym prześlę Ci informacje co należy robić dalej. NIE
    MUSISZ NIC PŁACIĆ. Dlaczego?
    Dowiesz sie po przeczytaniu maila zwrotnego :)

    Jedyne co na początku musisz poświęcić to odrobina Twojego cennego
    czasu na przeczytanie moich dalszych DARMOWYCH wskazówek, ale myślę,
    że ten czas mógłby okazać się jednak początkiem fajnej przygody.
    Doświadczenie, które jest wymagane to obsługa komputera oraz bazowa
    umiejętność surfowania po internecie.

    dzięki i pozdrawiam!