PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy pracodawca cos traci??

  • 1. Data: 2006-06-23 16:44:18
    Temat: Czy pracodawca cos traci??
    Od: "Puszka" <puszka78<wytnij>@go2.pl>

    Witam
    Chcialem sie zwolnic na mocy porozumienia stron 14 lipca.
    Pracodawca sie nie zgodzil lecz przystal na miesieczne wypowiedzenie (takie
    mnie obowiazuje) i wykozystanie od 14 lipca przyslugujacego mi urlopu.

    mam pytanie

    czy pracodawca cos traci gdybysmy rozwiazali umowe na mocy porozumienia
    stron 14 lipca i wyplaceniu mi ekwiwalentu za przyslugujacy urlop.

    Chodzi mi o straty finansowe.
    Przeciez tak czy tak nie bedzie mnie w pracy od 14 lipca a pieniadze i tak
    beda moje.
    Nie wiem czy pracodawca nie chce mi poprostu zrobic na zlosc.

    pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2006-06-23 18:11:05
    Temat: Re: Czy pracodawca cos traci??
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Pracodawca sie nie zgodzil lecz przystal na miesieczne wypowiedzenie (takie
    > mnie obowiazuje) i wykozystanie od 14 lipca przyslugujacego mi urlopu.

    No w koncu to ty wypowiedziales stosunek pracy, więc czemu sie dziwisz?

> [...]
    > Chodzi mi o straty finansowe.
    > Przeciez tak czy tak nie bedzie mnie w pracy od 14 lipca a pieniadze i tak

    Finansowo wyjdzie na to samo, ale z urlopu może Cie w dowolnej chwili odwołać, jeśli
    uzna za stosowne, a po rozwiazaniu stosunku pracy juz nie.
    Nie wiemy, co tam u niego robisz ... ?

    Wojtek

  • 3. Data: 2006-06-23 19:35:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e7h602$bg4$1@nemesis.news.tpi.pl Puszka @go2.pl>
    <puszka78<wytnij> pisze:

> [...]
    > tak beda moje.
    > Nie wiem czy pracodawca nie chce mi poprostu zrobic na zlosc.
    Zasadniczo podejrzewam, że tak. Chodzi o Twoje prawo do ew. zasiłku. Poza
    tym może próbować zmarnować Ci ten urlop usiłując odwoływać Cię z niego.

    Jotte