PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy pracodawca cos traci??

  • 1. Data: 2006-06-23 16:45:43
    Temat: Czy pracodawca cos traci??
    Od: "Puszka" <puszka78<wytnij>@go2.pl>

    Witam
    Chcialem sie zwolnic na mocy porozumienia stron 14 lipca.
    Pracodawca sie nie zgodzil lecz przystal na miesieczne wypowiedzenie (takie
    mnie obowiazuje) i wykozystanie od 14 lipca przyslugujacego mi urlopu.

    mam pytanie

    czy pracodawca cos traci gdybysmy rozwiazali umowe na mocy porozumienia
    stron 14 lipca i wyplaceniu mi ekwiwalentu za przyslugujacy urlop.

    Chodzi mi o straty finansowe.
    Przeciez tak czy tak nie bedzie mnie w pracy od 14 lipca a pieniadze i tak
    beda moje.
    Nie wiem czy pracodawca nie chce mi poprostu zrobic na zlosc.

    pozdrawiam

    Puszka