PracaGrupypl.praca.dyskusjeKtorą umowę o pracę wypowiedzieć? › Ktorą umowę o pracę wypowiedzieć?
  • Data: 2007-04-27 10:01:21
    Temat: Ktorą umowę o pracę wypowiedzieć?
    Od: Dobry <desperado1977@[wytnij_to]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów.

    Oto moja historia moich "papierów" w firmie:

    - Maj 2001 - zatrudnienie na umowe o pracę na czas nieokreślony (Umowa1)
    - Styczeń 2002 - zatrudnienie na umowe o pracę na czas nieokreślony w wymiarze 1/2
    etatu (Umowa2)
    - Marzec 2003 - zatrudnienie na umowe o pracę na czas nieokreślony (Umowa3)
    - Styczeń 2004 - aneks do Umowy3 (podwyżka)
    - Styczeń 2006 - aneks do Umowy3 (podwyżka)

    Którą według Was umowę mam wypowiedzieć odchodząc z pracy? Umowę1 czy Umowę3

    Bardzo dziękuję za odopwiedzi.
    Radek