PracaGrupypl.praca.dyskusjeKtóra specjalizacja? › Która specjalizacja?
    From: "assunta2" <a...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Która specjalizacja?
    Date: Sun, 25 May 2003 16:16:54 +0200

    Bardzo proszę o pomoc. Muszę wybrać informatyczną specjalizację- waham się
    między programowaniem a sieciami komputerowymi. Jedno i drugie interesuje
    mnie niemal w jednakowym stopniu. Programowanie mogłabym połączyć z
    polonistyką, którą kończę studiować (np. programy do nauki polskiego),
    natomiast ta druga specjalizacja wydaje mi się odrobinę atrakcyjniejsza.
    Po której specjalizacji mogę mieć większe szanse na znalezienie
    pracy?
    Pozdrawiam
    Anka