PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Java Software Developer <=

  • 1. Data: 2015-10-03 15:16:20
    Temat: Kraków => Java Software Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, wiodącego polskiego producenta i integratora
    centrów wspomagających obsługę Klienta, poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Java Software Developer
    *****
    ***** miejsce pracy: Kraków
    *****

    ***** Zadania:

    * Tworzenie systemów telekomunikacyjnych w architekturze
    rozproszonej.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Minimum 2 lata doświadczenia w programowaniu aplikacji na
    platformę JAVA
    * Praktyczna umiejętność stosowania wzorców projektowych oraz
    zasad programowania obiektowego, SOLID, kontenerów DI/IoC
    * Dobra znajomość Maven, Spring Framework, Hibernate, GWT, RMI
    * Dużym atutem doświadczenie w technologiach: VoIP, SIP, RTP,
    * Znajomość z zakresu relacyjnych baz danych i SQL
    * Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji powierzonych
    zadań,
    * Umiejętność pracy w zespole,
    * Zaangażowanie, dokładność, kreatywność, zaradność,
    odpowiedzialność

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Dobra znajomość JMS, JSP, BIRT, OSGi, SmartGWT
    * Umiejętność rozwijania projektów zgodnie z TDD

    ***** Proponujemy:

    * Pracę w projektach o bardzo dużej rozpoznawalności w Polsce
    * Możliwość nabywania doświadczeń zawodowych podczas
    współtworzenia innowacyjnych systemów teleinformatycznych,
    pracę z nowymi technologiami
    * Dostęp do platformy szkoleniowej Pluralsight.com
    * Uczestnictwo w konferencjach i szkoleniach
    * Elastyczne godziny pracy
    * Miłą atmosferę w doświadczonym zespole

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/12280-fef02bf5a749db11ca4
    5f476fc.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=c7cd081832b7e5b4dc51a30c3363df29