PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Inżynier wsparcia technicznego - Administrator systemów

  • 1. Data: 2015-10-03 14:56:28
    Temat: Warszawa => Inżynier wsparcia technicznego - Administrator systemów
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy z sektora
    bezpieczeństwa technologii teleinformatycznych, leadera w swojej
    branży szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Inżynier wsparcia technicznego - Administrator systemów - II li
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Druga linia wsparcia dla wdrożonych systemów bezpieczeństwa
    firmy,
    * Utrzymanie systemów bezpieczeństwa firmy,
    * Stały kontakt z III linią wsparcia firmy dostarczającej
    rozwiązania bezpieczeństwa IT,
    * Utrzymanie systemów bezpieczeństwa wdrożonych u klientów.

    ***** Oczekiwania:

    * Dobra znajomość systemów Linux - dystrybucja Red Hat - RHEL,
    * Dobra znajomość administracji bazami Oracle,
    * Znajomość rozwiązań opartych o język Java oraz zagadnień
    związanych z sieciami komputerowymi,
    * Umiejętności diagnozy problemów,
    * znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną
    komunikację werbalną i pisaną.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Umiejętność budowy i zarządzania macierzami dyskowymi,
    * Posiadanie certyfikatów RHCT bądź RHCE,
    * Doświadczenie w pracy w serwisie i wsparciu,
    * Dobra znajomość MS Windows Server.

    ***** Proponujemy:

    * Umowę o pracę,
    * Pakiet szkoleń,
    * Pracę w stabilnej firmie.

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/160-0666c1bd12f5475feca4f
    6d36584.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=7122fafce6ffcd5b435f37cd1ee9a452