PracaGrupypl.praca.dyskusje › Krakow - J2EE

  • 1. Data: 2008-02-06 17:52:34
    Temat: Krakow - J2EE
    Od: "tim" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy sa w krakowie jakies firmy ktore rzeczywiscie wykorzustoja J2EE i cala
    otoczke (Spring, Hibernate, etc.) oraz rozne Javovwe nowinki na codzien.
    Pracowalem w kilku firmach na stanowisku niby J2EE developer i praca tam
    byla dla mnie porazka. Teraza szukam jakiejes firmy, najlepiej nieduzej
    ktora rzeczywiscie uzywa J2EE. Znacie takie firmy w kraku ktore do tego nie
    szukaja jeleni i potrafia zaplacic stawke na poziomie niektorych
    (amerykanskich) korporacji?

    Dzieki,
    tim

  • 2. Data: 2008-02-06 18:45:55
    Temat: Re: Krakow - J2EE
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Wedlug mnie polaczenie "mala firma" (i nie daj boze polska) i dobrze platna
    praca nie wystepuje.
    Z ogloszen widzialem cos pod nazwa Metrosoft ale nie wiem, nie bylem, nie
    znam.
    Co to znaczy "rzeczywiscie uzywa J2EE" ?

  • 3. Data: 2008-02-06 19:12:20
    Od: grabarz <u...@g...com>

    tim <b...@p...onet.pl>:
> [...]
    > ktora rzeczywiscie uzywa J2EE. Znacie takie firmy w kraku ktore do tego nie
    > szukaja jeleni i potrafia zaplacic stawke na poziomie niektorych

    myślę, że to raczej nierealne. większość polskich firm albo utrzymuje
    swoje super-och-ach aplikacje napisane 10 lat temu (do tego potrzebne są
    tzw. jelenie, czyt. maintenerzy) lub żyje z utrzymywania produktu firmy
    zagranicznej (czyt. nie znaleziono odpowienich jeleni na za granicą).
    sam chętnie usłyszałbym o firmie rozwijającej oprogramowanie w J2EE lub
    JavaEE od początku tak, jak bozia przykazała (tj. przy pomocy architekta a
    nie metodą 'jakoś-to-będzie')

    płace na poziomie amerykańskich korporacji to już całkowita fikcja.

    pozdrawiam,
    m.

  • 4. Data: 2008-02-07 15:28:25
    Od: Jacek Wojciechowski <j...@g...com>

    grabarz wrote:

    > sam chętnie usłyszałbym o firmie rozwijającej oprogramowanie w J2EE lub
    > JavaEE od początku tak, jak bozia przykazała (tj. przy pomocy architekta a
    > nie metodą 'jakoś-to-będzie')

    Taką firmą jest np. ABG SPIN (ale akurat w Krakowie to chyba jej nie ma...
    może jakieś oddziały SPINu).

    Sam jestem przy projekcie:
    Spring, JPA, JSF etc.

    W Warszawie raczej nie ma z tym problemu - wnioskuje na podstawie opowieści
    znajomych.

    --
    Pozdrawiam,
    J.W.

  • 5. Data: 2008-02-07 16:24:30
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 07-02-2008 o 16:28:25 Jacek Wojciechowski
    <j...@g...com> napisał(a):

    > Taką firmą jest np. ABG SPIN (ale akurat w Krakowie to chyba jej nie
    > ma...
    > może jakieś oddziały SPINu).

    W Krakowie są, chyba na Rzemieślniczej. Pół roku temu prowadzili
    rekrutację.

    --
    Scowron

  • 6. Data: 2008-02-07 18:09:05
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    grabarz pisze:

    > myślę, że to raczej nierealne. większość polskich firm albo utrzymuje
    > swoje super-och-ach aplikacje napisane 10 lat temu (do tego potrzebne są
    > tzw. jelenie, czyt. maintenerzy)

    no np Motorola jeszcze starsze utrzymuje.

  • 7. Data: 2008-02-07 22:35:13
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > no np Motorola jeszcze starsze utrzymuje.

    ale nie tworzy (albo przynajmniej nie jest z tego znana) softu w J2EE ;)