PracaGrupypl.praca.dyskusje › PH w Philip Morris - pytanie do pracownikow bylych i obecnych

  • 1. Data: 2008-02-06 23:29:17
    Temat: PH w Philip Morris - pytanie do pracownikow bylych i obecnych
    Od: " ja" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Czy pracowal ktos jako PH w tej firmie? Jakie sa wady i zalety, czy sa
    mozliwosci rozwoju, szkolen, jakie sa perspektywy awansu i pensje?

  • 2. Data: 2008-02-07 16:18:22
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    No cóż, jest to korporacja więc bedzie podobnie jak na chrzcie:

    czy wyrzekacie się wolnej myśli ?

    - wyrzekamy się,

    czy wyrzekacie się prawa do prywatności ?

    - wyrzekamy się.

    A tak na poważnie to zależy w jakich firmach dotąd pracowałeś i jaki masz
    charakter, ale kiedyś mój kolega który mógł tam pójść skomentował to tak: jakbym
    chciał mieć wojskową dyscyplinę to zgłosił bym się do armii a nie do PM.
    Na przykład: plan pracy musisz tak dokładnie sprecyzować, żeby twój trener
    robiąc ci niespodziankę (kontrolę)mógł się ciebie spodziewać pod sklepem z
    dokładnością do 20 min. Wiem też, że kilka lat temu jak kupowali służbowe auta,
    które były seryjnie wyposażone w klimę to potem tę klimę wymontowywali. Być
    może wiele się zmieniło a tobie powyższe przykłady mogą nie przeszkadzać.
    Najlepiej popytaj innych przedstawicieli FMCG, oni wiedzą najlepiej

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 3. Data: 2008-02-11 18:14:55
    Od: "Adam" <...@...pl>

    > Witam,
    >
    > Czy pracowal ktos jako PH w tej firmie?
    Tak, ja pracowalem przez kilka lat

    >Jakie sa wady i zalety, czy sa mozliwosci rozwoju, szkolen, jakie sa
    >perspektywy awansu >i pensje?

    - pensje - srednie. Powinienes byc szczesliwy, ze pracujesz dla PM. To powinno
    ci wynagrodzic troche nizsze uposazenie
    - auto - do pelnej dyspozycji. Nie martwisz sie o paliwo + naprawy
    - Medicover
    - tel . komorkowy - bodajze 200 PLN do wykorzystania/miesiac
    - komputer - bez dostepu do internetu i mejla zewn. mozesz na nim tylko pracowac
    - atmosfera: koledzy z pracy - ok. ; szefowie - roznie, jak wszedzie ogolnie
    oceniam na plus
    - szkolenia: calkiem ok, glownie wewnetrzne.
    - awans - zalezy od Ciebie

    Ogolnie, jesli jestes studentem i bedzie to Twoja pierwsza praca polecam
    maksymalnie na rok. Dluzej to spora strata czasu. Jesli masz juz jakies
    doswiadczenie, rowniez nie polecam.

    Pozdrawiam,
    A.