PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie w sprawie placenia skladek zusu. › Kontynuacja ubezpieczenia ? - Pytanie w sprawie placenia skladek zusu.
    From: LbdPal <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kontynuacja ubezpieczenia ? - Pytanie w sprawie placenia skladek zusu.
    Date: 19 Feb 2005 10:06:35 GMT
    Sender: m...@p...onet.pl@svodle6.it-net.pl

    Dziwna to sprawa zeby byly pracownik sam placil skladki do ZUS?
    Ja znam tylko jedna mozliwosc kiedy byly pracownik placi
    sobie skladke do ZUS - to tzw. "kontybuacja ubezpieczenia"
    i placic sie ja zdaje się od najnizszej podstawy.

    Moze o to chodzi takze w tym wypadku?

    Powienes sie udac do ZUS i dokladnie zapytac.