PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrola pracy z ukrycia? › Kontrola pracy z ukrycia?
  • Data: 2007-02-19 09:17:00
    Temat: Kontrola pracy z ukrycia?
    Od: p...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Jestem funkcjonariszem Straży Miejskiej i ostatnio mój pracodawca wprowadził
    kontrole przebiegu pracy z ukrycia. Nieoficjalnie wiem że zostałem poddany
    takiej kontroli. Me pytania:
    1 Czy osoba kontrolująca ma obowiązek wpisać zaraz po kontroli w mym
    notatniku słuzbowym że byłem poddany takiej kontroli? lub czy ma to wpisać
    do ksiązki dyżurnego?
    2 Jakie są ogólne zasady takich kontroli i czy maja one podstawe prawną?
    Dodam także iz w ty zakresie obowiązuje mnie i pracodawce Kodeks Pracy.
    Z góry dziekuje.