PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec umowy .. › Koniec umowy ..
    From: GFusion <b...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Koniec umowy ..
    Date: Fri, 25 Dec 2009 22:13:34 +0100

    Witam,

    Z dniem 31 grudnia 2009 rokukonczy mi sie umowa o prace na czas
    okreslony. Ostatnio widzialem ze jest juz rozpisany grafik na styczen.
    Dalej u obecnego pracodawcy nie zamierzam pracowac. Na chwile obecna
    nickt ze mna nie rozmawial z wlasnej woli nt. przedluzenia umowy. Czy w
    zwiazku z tym mam powiedziec szefowi ze nie przyjde juz w styczniu, czy
    moze mam go brutalniej potraktowac, po prostu nie zjawiajac sie w
    miejscu pracy (stacja paliw) 1 stycznia i w momencie telefonu od niego
    poinformowac go ze nie jest juz moim szefem ? ktora opcja najlepsza?

    pozdrawiam
    GFusion