PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kocham swoja robotę

  • 1. Data: 2002-08-26 08:30:26
    Temat: Kocham swoja robotę
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    Kocham swoja robotę, zarobek kocham też!
    Kocham je coraz mocniej, czy słonce jest, czy deszcz.
    Kocham mego szefa, on przecież jest wspaniały.
    Kocham tez jego szefów - i wszystkich pozostałych.
    Kocham swoje biuro i jego pochodzenie,
    Na urlopowy wyjazd go nigdy nie zamienię.
    Kocham biurowych mebli ponury szary kolor
    I sterty dokumentów rosnące wciąż na nowo.
    Wydajność mojej pracy wzrasta wręcz nadzwyczajnie
    I nie znam innych przyczyn, by było mi tak fajnie.
    Ja kocham tez obecność mych współpracowników,
    Pełna złośliwych uwag, uśmiechów, wykrzykników.
    Kocham mój komputer, kocham jego programy.
    Przytulam je do siebie, chociaż nie bez obawy.
    Ja kocham każdy program i wszystkie jego pliki
    Zwłaszcza, jeśli ich praca przynosi mi wyniki.
    Szczęśliwy jestem tutaj! Tu Źródło mej radości,
    Niewolnik swojej Firmy-to pełnia szczęśliwości!
    Kocham te robotę, kocham swe zadania.
    I kocham tych nudziarzy, co ględzą na zebraniach.
    Kocham swoja prace, być może was to nudzi.
    I również bardzo kocham przybyłych właśnie ludzi.
    Tych dwu przyjaznych ludzi, wcale nie żadnych głupków,
    Co w śnieżnobiałych kitlach wywożą mnie do "czubków".

  • 2. Data: 2002-08-26 18:22:39
    Temat: Re: Kocham swoja robotę
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik "budowa-2" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tych dwu przyjaznych ludzi, wcale nie żadnych głupków,
    > Co w śnieżnobiałych kitlach wywożą mnie do "czubków".

    ROTFL!!!

    ### Marek A. Czepil # tel. +48 605 88 60 10 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###
    ### www.serwisowe.prv.pl ###

  • 3. Data: 2002-08-27 09:31:01
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    > ROTFL!!!

    Co znaczy to słowo?

  • 4. Data: 2002-08-27 09:56:31
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Co znaczy to słowo?

    ROTFL - tarzac sie po podlodze ze smiechu! [Roll On The Floor Laughing]

  • 5. Data: 2002-08-27 18:40:06
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:akfi5a$an3$1@news2.tpi.pl...

    > ROTFL - tarzac sie po podlodze ze smiechu! [Roll On The Floor
    Laughing]

    Dokładnie....