PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kierownik stacji paliwowej

  • 1. Data: 2002-11-08 13:34:19
    Temat: Kierownik stacji paliwowej
    Od: "edi" <d...@p...onet.pl>

    Czy warto się tam pchać i ile można zarobić.
    Za wszelkie uwagi będę wdzięczny

    edi

  • 2. Data: 2002-11-08 14:14:23
    Temat: Re: Kierownik stacji paliwowej
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "edi" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy warto się tam pchać i ile można zarobić.
    > Za wszelkie uwagi będę wdzięczny
    >
    > edi
    >
    > To zleży w jakim charakterze. Czy bedziesz bezposrednim ajentem stacji na
    przykłąd od PKN Orlen czy bedzie zatrudniony na normala umowe o pracę. Bo
    jesli zatrudni Cię ajent to może i masz szanse na jakąś tam lepszą pensje
    ale to dlatego że odpowiedzialność jest kolosalna. Mój ojciec był wiele lat
    kieroownikiem stacji i pół czasu pracy spedzął na pilnowaniu żeby nikt nic
    nie ukradł a drugie pół w prokuraturze jak mu się nie udało upilnować.
    Pozdrawiam
    Ania