PracaGrupypl.praca.dyskusje › Karen Notebook - opinia

  • 1. Data: 2005-05-18 17:46:12
    Temat: Karen Notebook - opinia
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Czy jest tu ktoś, kto pracuje w Karen Notebook? Mam możliwość podjęcia
    tam pracy na stanowisku handlowca i chciałbym wiedzieć jakie są warunki
    pracy - atmosfera, częstość prowizji itp.
    --
    == http://members.tripod.com/markolf ==== complete fluke discography ==

  • 2. Data: 2005-05-19 08:16:29
    Temat: Re: Karen Notebook - opinia
    Od: Adam <k...@p...gf>

    marcolphus napisał(a):
    > Czy jest tu ktoś, kto pracuje w Karen Notebook? Mam możliwość podjęcia
    > tam pracy na stanowisku handlowca i chciałbym wiedzieć jakie są warunki
    > pracy - atmosfera, częstość prowizji itp.
    nie pracuje ale czasem odwiedzam :]

    ceny duuuze
    klientow wiec malo wiec sie nie narobisz, a zarobki chyba niezle, bo
    maja duzo zamowien rzadowych i wygrywaja przetargi ;] prezes ma uklady,
    ja bym sie nie zastanawial.

  • 3. Data: 2005-05-19 11:26:15
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    On Thu, 19 May 2005 10:16:29 +0200, Adam wrote:

    > nie pracuje ale czasem odwiedzam :]
    >
    > ceny duuuze
    Co prawda, to prawda.... Trzeba być kompletnym laikiem w kwestii komputerów
    żeby tam kupować.