PracaGrupypl.praca.dyskusje › KP a palarnia w miejscu pracy ?

  • 11. Data: 2009-09-10 22:45:13
    Temat: Re: KP a palarnia w miejscu pracy ?
    Od: "Jacenty" <j...@o...eu>

    > No dobra, ale czy nie wystarczy, ze zatrudnie 19 os w warszawie, 1 w
    > szczecinie to palarnie wynajme im w polowie drogi, moze w Pozaniu? Fajne
    > miejsce....

    Albo w biurze w warszawie zamontuje na scianie slepe drzwi opatrzone
    napisem: Palarnia nieczynna, najblizsza czynna palarnia w oddziale firmy we
    Wroclawiu.

  • 12. Data: 2009-09-10 23:05:44
    Od: "Łukasz" <l...@W...gazeta.pl>

    > A co jak pracuje w wynajmowany przez moja firme (>20 ludzi) biurowcu ? Taki
    > sam spoczynek spoczywa na administratorze/wlascicielu budynku (pewnie tez >20
    > ludzi) ?

    Nie na administratorze. Obowiazek spoczywa na firmie. Jak sie firma dogada z
    administratorem to już jej problem.

  • 13. Data: 2009-12-28 11:02:03
    Od: "Adam_75" <humster@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>

    Pracuję w jedym z budynków w dużym skupisku firm, oczywiście moja firma wynajmuje tu
    biura. Tyle, ze u nas problem z paleniem został wyeliminowany - mamy kabinę
    szwedzkiej firmy Smoke Free Systems. Fakt - mój boss pali jak smok, może dlatego tak
    podszedł do tego tematu, ale dzięki temu wszyscy sa zadowoleni.